logo

زبان انگلیسی پایه نهم (آفلاین)

زبان انگلیسی پایه نهم (آفلاین)
halazon hr

زبان انگلیسی رایج ترین زبان در جهان می باشد. بسته به نحوه شمارش شما، علاوه بر تقریباً 400 میلیون زبان مادری، زبان انگلیسی توسط حدود 1.6 میلیارد نفر درک و/یا صحبت می شود. زبان انگلیسی امکان دسترسی شما به سرگرمی بیشتر و دسترسی بیشتر به اینترنت را فراهم می کند. امروزه بسیاری از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و موسیقی‌ها به زبان انگلیسی منتشر و تولید می‌شوند. با درک زبان انگلیسی، دیگر نیازی به تکیه بر ترجمه و زیرنویس نخواهید داشت. دانش زبان انگلیسی شما را با ابزارهایی برای سفر و برقراری ارتباط مؤثرتر در بسیاری از نقاط جهان مجهز می کند، که به نوبه خود به شما امکان می دهد با اطمینان بیشتری کاوش و سفر کنید و در مورد کشورها و فرهنگ هایی که بازدید می کنید بیشتر بدانید.

در این دوره تلاش بر این بوده که تمامی مطالب کتاب، خط به خط تدریس بشود؛ مخصوصا مباحث مربوط به گرامر ها (grammar) ، بخش شنیداری (listening) و درک متن (reading) برای دانش آموزان باز شود. با توجه به اهمیت این بخش ها، در کنار تدریس کتاب، از پاورپوینت مخصوص هر بخش استفاده شده که جذابیت کلاس بالاتر رفته و فهم مطالب سریعتر صورت میگیرد. 

کلاس از طریق ارسال ویدیو انجام می شود. زمان هر ویدیو ممکن است با توجه به محتوای جلسه متفاوت باشد؛ ولی زمان هر ویدیو به طور متوسط بین 10 تا 30 دقیقه است. در پایان هر ویدیو یک تکلیف برای انجام وجود دارد. در هر هفته 2 ویدیو مشاهده شود. در ابتدای هر هفته دو پی دی اف کامل جزوه مرتبط با بخش تدریسی برای شما فرستاده می شود. 

در پایان هر هفته، روز پنجشنبه و یا جمعه تکالیف خود را برای من از طریق اپلیکیشن بله ارسال کنید من برای تکالیف ارسالی توسط شما امتیاز مثبت در نظر خواهم گرفت و سوالات شما را رفع اشکال خواهم کرد.

یادداشت برداری از مطالب هم خیلی مهم هست چون باعث میشود اشکالات خودتون رو متوجه بشید و با پرسیدن از من رفع کنید.

لازم به ذکر این نکته هم هست که بعد پایان این 12 هفته، رفع اشکال تا پایان امتحانات خرداد ماه ادامه دارد.

کلاس آنلاین
450,000 تومان
37,500
تومان به ازای هر جلسه
تعداد جلسات: 12
زمان هر کلاس: 30 دقیقه
تعداد جلسه در هفته: 3 هفته
رده سنی: 15 الی 16 سال
ظرفیت: 15 نفر
زمان بندی کلاس ها:
زمان بندی 1
روز های برگزاری: شنبه, یک‌شنبه, دوشنبه
تاریخ شروع: 1403/07/22
تاریخ پایان: 1403/08/21
زمان بندی 2
روز های برگزاری: شنبه, یک‌شنبه, دوشنبه
تاریخ شروع: 1403/07/23
تاریخ پایان: 1403/08/21

نظرات

هنوز دیدگاهی ثبت نشده! اولین نفری باشید که دیدگاه ثبت میکند.